Falur är där han hör hemma !

Jag och Falur Gjorde det :) Vi red in oss i A-klass ,femgång. Han har hela tiden haft kapaciteten men det är ju tanten på ryggen som måste sköta sej. Sedan jag började rida femgång så har vägen varit krokig och brokig. Allt måste klaffa annars åker man lätt ner i källaren. Nu när vi kvalade in var han lite ojämn och okoncentrerad (till och med jag kände brunst lukten) men alla gångarter var där och vipps så satt det. Själv var jag nöjd med passen och läggningarna men trodde inte att vi skulle ta oss till A klass. Vi har haft det som ett delmål i vår träning . För mej är det viktigt att träna mot mål för att skapa motivation speciellt under den mörka vinter tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0