Feel Good helg på Vrågården

Vi har haft Hinni kurs här 12-13 Jani. Det var en otroligt härlig kurs där alla gick om kring med ett leende på läpparna och ett stort smile när de kom ut från ridhuset. Hinni har en otrolig förmåga att plocka fram det bästa ur häst och ryttare. Sedan var det också ett mkt härligt kurs gäng som skapade en god stämning. Som vanligt går tiden rasande fort när man har roligt och trevligt. Det var många fina hästar och goa ryttare. Sedan var det 2st Falur avkommeer med sina nya ägare. Super fina och duktiga det värmer mitt hjärta lite extra. Själv blev jag både nöjd och förvånad när jag fick prova pass läggning på min fina Falur avkomma Fröydis :) Nu har man fyllt på inspisation och känner sej motiverad.
Tyvärr inga foton på det men det blir ( På bild Strakur fra Holtesmoen och Ann-mari Harju)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0